5 Şubat 2015 Perşembe

Kaplama şifonyer, ombre nasıl boyanır? / How to ombre dresser?


Bugün sizlere Esra'nın odasıyla sesleneceğim. Aman dikkat. :)
(Çok gizli paylaşımlar içerir.)

Eski evde iki tane, kenar köşede duran şifonyerimiz vardı. Kullanışlığına bir şey diyemem ama görüntüsü pekte iç açıcı değildi.


Esra'nın ihtiyaçları doğrultusunda yenileme kararı alınca, sırayı hemen alıverdi. :)



İşe öncelikle, zımpara ile başladım. 

Bu kısmı önemli: Kaplama mobilya zımpara olur mu? 

Ben sadece, üzerindeki parlaklık gidene kadar zımparaladım. Yukarıdaki kareyi de bilgi amaçlı çektim. Hafif zımpara boyanın tutması ve atmaması için gerekli.




Şifonyer tam beyaz olana kadar, 
boyadım.
(5 kat oldu sanırım)
Her kata başlarken de hafif zımparalayarak pürüzsüzlüğü sağladım.


Çekmeceler konusunda ki kararsızlığımız ise;
ya komodin çekmeceleri gibi yapacaktım ya da bir kaç ton ile "ombre" yapacaktım.
Tercih ikinci seçenekten oldu.



Çekmeceler, ombre boyandı. Yerini aldı. Porselen kulp takıldı. :)




Sonrası ise, gelsin mutluluklar...

Yuvarlak yastığı annem örerken, çalışma masasındaki kalpli etamini büyük ablam, çuval bezindeki kalbide Esra kuzusu işledi.

Ha birde; diğer komodinin eşi de aynı yöntemle, boyanıp yerini aldı.

Anlayacağınız, yine herkesin eli emeği değdi. Pek özel oldu.

Ruha dokundu...

97 yorum:

  1. ersin,
    tam da aradığım şeyi yapmışsın,ne demek olmaz 10 numara olmuş,
    eğer sağlık vs işleri fırsat verirse benim planımda olan bişey önce masa var mutfakta:))
    ama ne zaman bilemiyorum,boyanın adı ve kodunu,astar atıp atmadığını,boya sonrası cila falan gibişeyler yapıp yapmadığını da öğrenmek istiyorum.
    esra kuzusu güle güle kullansın,bayıldım ailece üretiminize ve güzelliğinize
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydınn :)) Ben sadece zımpara yapıp, polisan matrix X 1 beyaz ile boyadım. Hem kokusuz, hemde kuruması çok kısa zaman alıyor. Sprey vernik masaya yeter mi bilmiyorum ama.
      Sahildeki Ev'in şu yazısı da işine yarayabilir.
      " http://sahildekiev.blogspot.com.tr/2015/01/bol-bol-gul-ve-mobilya-nasl-boyanr.html "
      Ama yine de elimden geldiğince yardım etmek isterim, takıldığın bir şey olunca sorarsın. Bir başla da, yapılmayacak şey değil inan. :)
      Sevgilerimi yolladım bende.

      Sil
    2. Merhabalar elinize emeğinize sağlık. Ben de eski bir ahşap dolabı turkuaz tonlarında boyamak istiyorum. Araştırmalarımda Polisan matrix x1 her yerde karşıma çıktı dolayısıyla zımparadan sonra onunla boyayıp komple beyaza çevirip turkuaz katı üstünden geçmek gibi bir plan yaptım ama doğru mu düşündüm bilemiyorum. En önemli sorum da turkuaz tonlarını nasıl elde ettiniz acaba? Bahsi geçen x1 e renk ilavesiyle mi elde edildi yoksa hazır başka boyalar mı?

      Sil
    3. Merhaba, iş sırası gayet uygun. Ben akrilik turkuaz boya ekleyerek elde ettim.

      İyi çalışmalar!

      Sil
  2. Ersin artık söylenecek söz bırakmıyor yaptıkların.Evin her köşesine imzanı attın resmen.Nasıl güzel olmuş ve yerini nasıl güzel bulmuş.Esra nasıl mutlu oluyordur baktıkça.Benim bile içim gitti resmen.Renk seçimi renklerin geçişi bir harika.Eline emeğine sağlık.Güle güle kullansın Esra...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi ben bile, bu erkek halimle bayıldım. :) Yat deseler, uyu deseler hayır diyemem sanırım. Odanın bir kaç işi kaldı. Sonra tamamdır. Bahar söylediklerin çok mutlu etti beni, biliyorsun değil mi? Teşekkür ederim çok vallahi. :)

      Sil
  3. ersin bu yenilemelerine bayılıyorum senin.. hele imece usulü ailecek yardımlaşmanız süper ötesi:)
    ne hoş olmuş esra kuzusunun odası, zarif ve sade..
    güle güle kullansın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi bende iş-güçle de uğraşıyorum ya, kıyamıyorlar bana. :) Herkes bir yerden el atıyor. Aile gibisi yok gerçekten. :) Çok sağ ol!

      Sil
  4. Ruya gibi odalar/mekanlar yaratiyorsun Ersin!! Okuyup fotograflari gorup ilham aliyorum ama oyle beceriksizim ki boyle konularda, hic el atmamam daha iyi :)

    Ellerine saglik yine, odanin guzelligine bak ya! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif, ben senin beceriksiz olduğuna inanmıyorum ki. :) Biraz el atsan eminim ortaya güzel işler çıkacak.
      Çok teşekkürler. :)

      Sil
  5. Ersin ne güzel bir başlangıç oldu güne benim için :) Ombre'nin en çok yakıştığı renk tonları desem abartmam heralde. Hem zevkli hem yetenekli olunca ortaya böyle harika bir şey çıkıyor sanırım :) Ellerine sağlık arkadaşım, güle güle kullansın Esra :)

    Mutlu&keyifli günler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel yorumlardan sonra, gün hiç kötü gidebilir mi? :) Çok sağ ol vallahi...
      Seninde günün mutlu, güzel geçsin. :) ❤❤❤

      Sil
  6. Harika olmuş. Rengine söylenecek söz yok. Ellerine sağlık.
    Yetenekli aile vesselam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Patrizia, aile dayanışması bildiğin. :) Sizde Monica ile bir şeyler yapıyorsunuz. Senin yaptıklarına da onunkilere de kısaca sizin sülaleye bayılıyorum ben. :) Çok teşekkürler!

      Sil
  7. Senin yaptıklarına her baktığımda evi yeni baştan boyayasım geliyor:) Ama bende sendeki sabır yok.
    Yine yaptıkların süpering olmuş. Ellerine sağlık.
    Sizdeki bu beceri genetik ben anladım :)))
    Bu arada günaydın Ersin ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufaktan ufaktan, küçükten, minikten başlarsan yavaş yavaş boyarsın bence. Sen süpering diyorsan, zaten olay süpreing'tir! :))
      (Laf aramızda, annemden geçti hepsi."Gizli sır")

      Günaydın, mutlu gün olsun! :)) İnstagram'a bekliyorum.

      Sil
  8. Senin yaptıklarına baktıkça bende hevesleniyorum fakat cesaretim yok.Şahane olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazcık cesaret olsa, bir yerlerden başlasan nasıl devamı gelecek. :) Beğenmene sevindim.

      Sil
  9. Bayıldımm tebrikler. vestiyerimi boyatacaktım ama senden aldığım ilhamla sanırım kendim boyayacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç gerek yok, kendiniz halledebilirsiniz bence. Sevgiler...

      Sil
  10. "Asortik-Nagehan Oge" (http://asortik.blogspot.com.tr/)

    zevklisin, beceriklisin çocuk var mı ötesi??
    sağdaki etejeri daha yeni boyamamışmıydın?? :))
    eline, koluna sağlık ersin'cim. siz ailece beceriklisiniz anladım ben:))
    güzel aileye kucak dolusu sevgiler o zaman:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum geldi, öyle ya da böyle :) (Haksızlık olmasın, bu güzel yorumu herkes görsün, istedim.:) )

      Sağdaki diğerinin eşiydi. İki tane vardı. Birini boyayıp, annemin odasına koyduk bunu da Esra'nın :) Çok teşekkür ederiz o zaman. Bizden de kocaman sevgiler sana. :))

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Bak bu geldi işte. :) Alla alla blogger'ın bize oyunu mu bu?

      Sil
    2. anlamadım gitti bu işi?? bu nasıl oyun böyle?? :))

      Sil
  12. renklere bayıldım, ellerinize emeğinize sağlık hepinizin:) huzurla sağlıkla kullanın el emeği göz nuru eşyalarınızı, sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı yenisini almak çok kolay ama bunun tadı çok başka. :) Sevgilerimi yolluyorum sana.

      Sil
  13. Aaaaaa artık sana ne söyleyeceğimi bilemiyorum harika olmuş bayıldım yahu nasıl bir cevhersin sen genç, her eve lazım senden bir tane ya tamam eve olmasa da mahallede olsun soralım her şeyi renkler çok güzel oda çok şık huzur veriyor baktıkça maaşallah güle güle kullansın güzel kardeşin.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bende hepsini senin için, düşünüyorum! Çok teşekkür ederim-ederiz. Sağ ol vallahi. :)

      Sil
  14. waawww süper olmuş, nasıl beceriyorsun. bende çok istiyorum ama cesaret edemem... hepinizin eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya biraz cesaret aslında, gerçekten gerisi geliyor. Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  15. Once again you did a great job with that kaplama sifoniera.
    That white bed is also wonderful :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. What a nice comment :) white bed from Ikea :)
      Loves...

      Sil
  16. Süper olmuş, süper!! Bir ara biz de habire boyuyorduk ama şimdilerde darlanıyorum, hemen bitsin istiyorum.
    Ama şimdi görünce epey bir çoştum yani:)
    İyi günlerde kullansın Esra...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem mi? Nasılda severek izliyordum. Olsun çok güzel işler yapıyorsun, ona da sıra gelir. :) Teşekkürler.

      Sil
  17. Az önce instagramda görmüştüm ve anında ton geçişleriyle çekmecelere bayılmıştım. Ellerine sağlık.
    Hemen söylemeliyim çuval bezinde o kalp ha ri ka duruyor.Çuval bezini kasnağa geçirme fikri başlı başına harika bir fikir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her an her şey olabilir bizim evde, beğenmene sevindim. :))

      Sil
  18. Ahh bayıldım , renkleri uyumu zaten şahane , ama odayı çok daha fazla aydınlatmış sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gündüz fotoğraflayabilsem, normalde de çok güzel bir güneşi var bu odanın.

      Sil
  19. Ersin süpersin ablacım.. Ben senden ne öğrendim biliyor musun..yeni almak yok.. eskiyi yenilemek var..Ersin kanunu diyoruz biz buna bizim evde..:)) ellerine sağlık..huzurla dolsun eviniz...Esra da güle güle kullansın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenilemek en güzeli, emek verip karşısında seyretmek. :) Hadi her şeyi yenileyelim. :)

      Sil
  20. Muhteşem olmuş! Güle güle kullanılsın,çok huzur verici bir oda olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili P. çok sevindim beğenmene :) Teşekkür ederiz.

      Sil
  21. gerçekten harika! tesadüfen buldum sizi ve artık takipteyim.bir konuda yardımınızı isteyecektim aynı boya ile venge yatak odamı beyaza boyadım. oturma odamdaki bordo köşe takımının üstüne kasalardan raf yapmak istiyorum. güzel bir fikre ihtiyacım var. yardım edebilirseniz çok mutlu olurum sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eda hanım çok teşekkürler, buyrun hangi konuda yardım istiyorsunuz?

      Sil
  22. Ohhhhh içim açıldı:) Senin işini değiştirip bu sektörde yer alman lazım Ersin:) Nasıl güzel olmuş. Bu arada yanlış mı hatırladım bilmiyorum küçük olanı sen yapmıştın değil mi?
    Ellerine ve fikrine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük komodini ben yaptım ama büyükle birlikte. Birde küçüğünün eşi vardı. Onu daha önce yapmıştım. Linki koydum aslında. :) O daha farklı.
      Çok sağ o bu arada. :)

      Sil
  23. Genetik bilimi sizde öylesine doğrulanıyor ki:) ailece zevkli,naif, özel insanlarsınız. Çevrenize ışımayı çok iyi biliyorsunuz. Bakarken bile gözüm , gönlüm ferahladı. Oğlumcuğum bak bakayım hemen size yakın bir yerlerde kiralık daire falan var mı? Size yakın bir noktaya taşınmaya karar verdim;)) bir kucak dolusu sevgi yolladım haydi tutun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, ben sana bizim üst katı vereyim boşver kiralığı sen. :)) Bizde sana sevgilirimizi yolluyoruz canımm benim. :)

      Sil
  24. yakışıklı cocum:) sen aldın başını gittin bu ahşap işlerinde, aştın kendini, gururla seyrediyorum, bakıyorum yaptıklarına.
    kucaklarım sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gururlanmak hakkın değildir de nedir? :) Ben sevgiyle kucaklıyorum, yeni kazağınla birlikte hemde. :)

      Sil
  25. Merhaba ersin bey,
    muhteşemsiniz
    takibe yeni başladım son çalışmanızın aynısını yapmalıyım muğlada kıyıp bırakamadığım şifonyerim bekliyor o renk geçişlerini nasıl yaptınız gözümü karartıp başlayacağım
    ellerinize sağlık ailecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Bence de bir yerden başlamak en iyisi. Renk tonlarını Polisan Matrix X1'i akrilik boya ile renklendirerek uyguladım. :)
      Teşekkürler...

      Sil
  26. Yaptıklarınıza bayıldım hepsi birbirinden güzel olmuş ama bu ombre çalışmasına bittim. Aynı şifoniyerden bende de var gözümü karartıp ben de boyamaya başlıyacağım sanırım :) sevgiler, takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaybedilecek bir şey yoksa, zaten hemen başlayın derim. :) Şimdiden kolay gelsin.
      Sevgiler size de.

      Sil
  27. Çokça heves ettiğim ama bir türlü cesaret edip de bir ucundan tutup başlayamadığımı karşımda görünce daha da heveslendim. Umuyorum ki ben de başlayacağım :)
    Bir postunuzu okumak, takip için fazlasıyla yeterli :) Şimdi sıra diğer postlarda.
    Emeğinize sağlık !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Kedi Butik, seni burada görmek ne güzel. :) Yapılamayacak işler değil inan ki.
      Sevgilerimle, çok teşekkür ederim.

      Sil
  28. Aile boyu bir çalışma olmuş gerçekten:) "Ombre"yi ilk defa duydum, cahilliğime ver:) Sonuç her zamanki gibi mükemmel!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahillik mi? Estağfurullah olur mu öyle şey. :) Beğenmene sevindim. Türkçe'sini ifade edemeyince, çok sık duyduğum İngilizce'sini söyleyiverdim bende. :))

      Sil
  29. Çok başarılı olmuş..ellerinize sağlık bizimde öyle boyasını sevmediğim şifoniyerler var..bir el atayım bari..tabi vakit bulursam....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamansızlık hepimizde var ne yazık ki. Ama atın bence de, iyi geliyor insana... Çok teşekkürler.

      Sil
  30. Ne kadar zevkli bir insansınız hayranlığımı gizleyemeyeceğim doğrusu,bütün yaptıklarınızı inceledim ve çok beğendim tebrik ederim.Ben de kendi işini kendi yapanlardanım bana kalsa ben de tüm evi değiştirip boyayacağım valla :) bir kaç çalışma ben de yaptım ama sizin ki gibi değil ufak tefek şeyler.Sayfamı ziyarete beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim öncelikle, ziyaretiniz beni çok mutlu etti! :)) Her zaman beklerim.

      Sil
  31. Yaptıklarınızı çok çok güzel .bende sizden cesaret alarak değişim yapıcam. bir sorum olacak.Boyadığ iniz komidinlerde herhangibir soyulma bozulma oldumu veya soyulma ihtimali olur mu. .şimdi den teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle söyliyim, kaplama olduğu için, ciddi bir darbede hafif deformasyonlar söz konusu olabiliyor. Sürekli ve çocuklar tarafından kullanılan bir mobilya ise, tavsiye etmem. Ancak onun dışında bir sorun yok. :)

      Sil
    2. Ben ilk olarak mutfak masamdan ise başlamayi düsunuyorum.sizce üzerine vernik uygulamalı miyim.Teşekkürler. .

      Sil
    3. Ben ilk olarak mutfak masamdan ise başlamayi düsunuyorum.sizce üzerine vernik uygulamalı miyim.Teşekkürler. .

      Sil
    4. Kesinlikle vernik uygulamanız gerek bence, malum masa gerçekten ciddi bir iş.

      Sil
    5. Çok soru sordum biliyorum ama, sprey vernik mi kullanalım sizce? Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. ☺

      Sil
    6. Hiç sorun değil, sprey vernik kullanabilirsiniz ama bence ara ara kuruması kaydıyla, bir 10 kat vernikleyin derim, malum masa bu sonuçta. Eğer rengi, beyaz değilse yat verniği ama daha iyi bir sonuç isterseniz su bazlı bir vernik kullanabilirsiniz. Fırça yardımıyla tek yönde sürerseniz, başarılı olur.

      Sil
  32. Bide kullandığınız akrilik boyanin markası ve miktarı hakkında Bilgi verirmisiniz? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben polisan matrix lux 1 kullandım. Su bazlı ve kuruması kolay ve basit. Ama ben parlak istiyorum diyorsanız, tinerbazlı polisanın enamel boyası var. Oda bildiğimiz yağlı boya gibi, kuruması 24 saati alıyor.

      Sil
  33. Bayıldım odaya.Herkesin ellerine sağlık.Çok başarılı işler çıkarmışsınız.Renkler süper:)

    YanıtlaSil
  34. Size bir sorum olacak.Ben mutfak masamı polisanmatrix le boyadım. Fakat bulunduğum yerde su bazlı vernik bulamadım.sizin kullandığınız vernikin tam olarak ismini verebilirmisiniz veya herhangi bir tavsiyeniz varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutfak masası ise, polisan sprey vernik işinizi görmek diye düşünüyorum. : (

      İnternetten satın almayı deneseniz? Su bazlı verniği fırça ile aynı yöne doğru sürmeniz gerek...

      Sil
  35. Merhaba tebrik ediyorum çok başarılı bir çalışma olmuş. Ben de kaplama mobilyamı boyamayı düşüyorum polisan x1 ile. İnce bir kaç ayrıntı sorucam cevaplarsanız sevinirim :)
    hafif zımpara yaptım demişsiniz, kaç numaralı zımpara almalıyız?
    Ve astar kullanılsa tutuculuğu daha da arttırmış olur muyuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 220'lik zımpara ile çalışmıştım ben. :) Astar muhakkak ki arttırır, su bazlı herhangi bir astar boya alabilirsiniz bunun için.

      Sil
  36. ah azıcık cesaretim olsaydı onbeş günlük bir izne ayrılır tüm evi boyayıp çıkardım ;)
    muhteşem olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen bende öyle diyorum ancak bir anda da olmuyor, çok yorucu işler çünkü. :)

      Sil
  37. Merhaba Ersin Bey,

    Boyadığınız şifonyer gerçekten çok güzel olmuş. Ben de daha önce ikea'dan aldığım dvd kulesini ve etejerimi boyamak istiyorum. Etejerin üzerinde mobilyanın kendi ağaç izleri var. Bu desenleri yok etmeden nasıl boyayabilirim acaba? Bahsettiğiniz boya çeşidi ile bu yüzeyi koruyabilir miyim? Her ikisini de zımpara mı yapmam gerekir? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Teşekkürler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle kolaylıklar dilerim.
      Ancak ahşap yüzeyi koruyarak boya yapamazsınız. Çünkü bunlar kaplama mobilyalar ve ister istemez yüzeyi kapanıyor. İsterseniz sonradan wood granier tekniği ile(internetten bakabilirsiniz.) ahşap dokusu verilebilir.

      Hafif zımpara da muhakkak gerekli.

      Sevgiler.

      Sil
  38. Harika olmuş Ersin,
    Cesaret gelince ve biraz da zaman yaratınca boyamak istediğim kitaplık, çalışma masası ve sehpa var.
    Umarım yapabilirim.
    Harikasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günnur çok teşekkür ederim! Umarım her şey yolundadır ve yapabilmişsindir.

      Sil
  39. Ersin bey güzel olmuş.boya işlemininide gayet acıklayıcı yapmısınız.şifonyere ne kadar boya kullandınız.yatak odasi takimini boyamak istiyorum kaç kg boya gider.vernik spreymi kullanmam gerekir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet bey merhaba!

      Şimdi ben 2,5 kg almıştım. Onunla bu komodini boyadım, üstüne de evin merdivenlerinin dikey kısmını boyadım. Hatırladığım kadarıyla biraz artmıştı bile.

      Şimdi, sizde önce bir 2,5 kglık alın derim ben. Boyanın gittiğine göre, ikinci kutuyu alırsınız.

      Bence yatak odası için, 5 kg rahat gider.

      Vernik olarak su bazlı bir vernik kullanabilirsiniz.

      Sil
  40. Bayildimmmmm������ sizin bloğunuzu sans eseri venge rengi kaplama tv sehpami az(!��) suyeşiline boyayıp eskitme yapmaya karar verince internetin içine düşünce buldum ve gerçekten bayıldım ellerinize yureginize sağlık�� yalnız benim kafam çok karıştı�� ilk kez eskitme yapacağım ve birsürü teknik var ve ne yapacagimi hangisini secmem gerektiğini olup olmayacağını bile bilemiyorum �� bana dahiyane fikirlerinizle engin bilginizle yardımcı olursaniz çok sevinirim.. saygılar efendim ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederim öncelikle.

      Eğer, vengeyse bence en güzeli mum eskitme. Hem deformasyonları da önlemiş olursunuz bence. :)

      Bunun için, koyu renge boyayıp, mum sürüp ardından tekrar açık renge boyamanız gerek. Kuruduktan sonra da, zımpa ile yer yer eskitmeniz gerek.

      Vernikledikten sonra, her şey hazır. :)

      Sil
  41. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  42. merhabaa tam aradığım sayfayı buldum. rulo, zımpara, polisan matrix x1 tamam ama renklendirme için akrilik boya karıştırdım demişsiniz. onu nasıl yaptınız, benim hiç bilgim yok. birde polisan 0.75 L bir tane şifonyere yeter mi? cevaplarsanız çok sevinirim. İyi günler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şifonyerin büyüklüğünü bilmiyorum ama büyük ihtimalle yetecektir.
      Akrilik boya, hobi marketlerde satılan bir boya çeşidi. Renk vermek istediğiniz herhangi bir boyada olur. Birkaç damla damlatarak rengini yarlayabilirsiniz. Bauhaus'ta da var akrilik boya. Minik tüplerde oluyor.

      Sil
    2. Bir kaç sorum olacak,
      Boyada atma oldu mu ?
      Beyaz ile boyadıktan sonra üstüne akrilik boya ilemi geçtiniz ?
      Akrilik boyayı ayrı olarak su ile karıştırıpmı sürüyorsunuz ?

      Sil
    3. Öncelikle size de merhaba.

      Boyada atma olmadı. Akrilik boyayı renk vermek için kullandım. Normal polisanın içine birkaç damla katarak renk verdim.

      Sil
    4. Cevap için teşekkürler. Uyguladığınız zemin mdf üzerine kaplamamıydı.

      Sil
  43. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş renklerin uyumu,da aynı şekilde gayet başarılı olmuş :)))

    YanıtlaSil

Ifyouwanttobeall. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Translate

Follow by Email

© 2011 IF YOU WANT TO BE, AllRightsReserved | Designed by ScreenWritersArena

Distributed by: free blogger templates 3d free download blog templates xml | lifehacker best vpn best vpn hong kong