7 Nisan 2015 Salı

Ev Yapımı Çalışma Masası / Homemade Desk


Öyle mi olsun, böyle mi yapsam derken sonunda çalışma masamı yapabildim!
Şuan nasıl bir mutluluk ki, içimde anlatamam.
Ustalık eserim mi desem, ne desem bilemedim? :)
Ama tek bildiğim; değdi.

Cumartesi günü malzeme temini ile geçti zamanım.
Gerek metroda, gerekse havalı muhitlerde elimde torna ayaklarla dolaştıktan sonra,

 cumartesiyi bir film ile bitirdim.

Pazar günü ise 14 saatlik bir çalışma sonunda, boya hariç olan kısmını hallettim.
Ki bu 14 saate, her türlü delinmeler ufak tefek yaralanmaları da sığdırmıştım ama olsun, ne demiştim; hepsine değdi. :)

Cumartesi gün ki planıma tek uymayan, arka kısımdı. Aslında orayı metal istiyordum. Ancak bulduğum demir doğrama ustasına, dikdörtgeni tarif edemediğim için vazgeçtim.

Ayaklar, benim tornacıdan. :)
Ahşaplar ise, ahşap ürünleri satan bir dükkandan.

*İlk etapta, öncelikle hepsini ölçülere göre dekupaj testeresi ile kestim.
*Ardından, en sevilmeyen iş olan zımpara kısmını hallettim.


*Önce arka "kitaplıklı ayak" bölmesini oluşturdum.
*Ardından ön ayakları ve masayı;
 kama, ahşap tutkalı ve köşe bağlantı elemanları ile monte ettim.

(Tabii bu montaj kısmında ablamın eşinin de emeği büyük. Sağ olsun, tornavida tutmayı bile eniştemden öğrendim desem, yeridir. )




Pazar akşamı hemen yerine yerleştirip, üstünü birde dizdim, sanki bir kaç ay sonra boyayacağım da. :))

Ertesi gün akşam nasıl oldu bilmiyorum.
 

Ahşap verniği tam olarak istediğimi karşılamayacağından, üst kısmını sulandırılmış antik eskitme boyası ile boyadım.
Kuruyunca rengi daha da açıldı ama, yeni rengi beni daha fazla mutlu etti.


*Alt kısmını da siyah akrilik boya ile boyadım.
*Henüz verniklemedim.



*Çekmece için, kafes telini ve krom kulbu bakır akrilik sprey boya ile boyadım.
*Zımba makinesi ile de çekmecenin ön kısmına telleri sabitledim.










Ve her şeyi ile içime sinen, yeni tasarımımın hikayesi de böyleydi!

(Daktilonun hikayesi de bir başka postta olsun.)

Mutlu haftalar!

95 yorum:

  1. ops!
    gözlerim kamaştı, çok güzel, çok maskülen, çok hoş olmuş.
    Mudo neymiş, 6-7 bin liradan aşağıya satmazlar bunu görseler! Ellerine sağlık, güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm, masanın temelleri size kadar gidiyor. Hatırlar mısın? Nasılda mail atmıştım, nasıl yaptınız nereden aldınız diye... Beğenmen havalara uçurdu beni, çocuk misali... :) Sevgiler yolluyorum bende sana, Alp'e Mete Abiye... :)

      Sil
  2. Gerçekten ustalık eserin olmuş.Muhteşem görünüyor.Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hümeyra, eksik olma. :)

      Sil
  3. Kesinlikle ustalık eserin, nasıl bir yaratıcılık, nasıl ince düşünülmüş proje, bir kez daha ellerine sağlık, harika olmuş, iyi günlerde keyifle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Aslı'cımm, ne güzel sözler bunlar... Bir kez daha çok teşekkür ederim! :)

      Sil
  4. Insanın kendi tasarlyıp yaptığı şeyi kullanması süper keyiflidir bilirim. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, kullandıkça kıyamıyor yanından da ayıramıyor. :)

      Sil
  5. muhtemelen bir önceki yorumum uçtu gitti yine:(
    sen çıraklığı görmeden direk ustalığa terfi edenlerdensin bence. her yaptığın ustalık eseri çünkü. çok yaratıcı, çok kullanışlı bir masa. emeği geçenleri kutluyorum yürekten. ellerinize sağlık. en güzel günlerde kullan ersin:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada gidiyor yine yorumlar... Ama olsun bu geldi, hemde çok güzel geldi... :) Bende herkes adına çok teşekkür ediyorum.

      Gelsin en derinden sevgiler! :)

      Sil
  6. Yine Harikasın, o kafes teli de nedir yahu, nasıl akla gelir, tasarımda ki bu maskülenliğe nasıl destek çıkmış, nasıl unique yapmış tasarımını. Loft tarzının ülkemizde ki temsilcilerinden oldun. Şu ters çevrilmiş tuali de merak etmiyor değilim :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanimiş benim unique tasarımım? :) Ayşegül, çok sağ ol vallahi. Tuvallerin ters görüntülerini daha çok seviyorum, ne bileyim daha yaşanmış, daha özel kılıyor sanki onları. :) Çok teşekkür ettim!

      Sil
  7. Muhteşeeemmm :) Ersin yapamayacağın şey yok artık tamamen kanaat getirdim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ne güzel bir inanç bu... :)) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  8. hmmmm!!!!
    mmmmm!!!! ( işaret parmağım yanağıma dayalı yani öyle hayal et )
    Burda sanatçı gördüğünüz üzere tahta adı verilen eşsiz materyali birbirine monte etmek yolu ile yeni bir sanatsal akım gerçekleştirmiştir. Eserinde bakır görünümlü metal yardımcı materyal kullanması ise sürrealist bir bakış sergilemiştir. Birbirinden eşsiz tasarımlara imza atan sanatçımızın daha birçok gizli eseri bulunmaktadır.
    Müzemizde eserini gösterime sunan sanatçımıza sonsuz teşekkürlerimizi gönderiyoruz......

    deeeerrrrr seni kocaman öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur şimdi, bende senin yorumunu bir sakinleşeyim öyle okuyayım. Hatta çiçek olayım? Bittim spekülasyonlarına da yani. :) Her şey gibi onlarda nasıl tatlı! Öptüm bende seni ve yavruşu da. :))

      Sil
  9. harika emeklerine değmiş :) ahşabın dokusunu çok seviyorum güzel günlerde kullan, masada çalışırken harika fikirler üreteceğine eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten tetikliyor, inan rahatsız olduğum bir mobilya varsa batıyor bana. O ışığımı kesiyor, duraksıyorum... Bu masa tam benlik oldu! :)

      Sil
  10. woooow çok güzel olmuş, nasıl bir zevktir bu:) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ettim! :))

      Sil
  11. The shelfs at the back of the desk are wonderful addition!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. It was really functional. I liked it a lot. :) Thanks ...

      Sil
  12. Kısaca "yok artık" demek istiyorum Ersin...o kadar bir güzel o kadar bi özel budu masanı.
    Nasıl bir haz, nasıl bir keyiftir dirseklerini o masaya-kendi emeğin ve zevkinle oluşturduğun o güzel masaya dayayıp bir kahve eşliğinde kitap okumak. Senin yerinde olsaydım nasıl tamamlanmış ve keyifli hissederdim kendimi biliyor musun?
    Ama ben asla senin yerinde olamayacağım, bana düşen hayran hayran bakıp "helal olsun" demek ve sevincinle sevinmek..Helal olsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün nasıl sırıtıktım, masayı yerine çekip karşıdan bakarken. :) O halime bile güldüm, ama gerçekten çok haklısın. Bu masayı yapmayı çok istedim, sürekli aklımdaydı ve bir türlü tam olarak karar veremiyordum. Ancak şimdi gönül rahatlığı ile dirseklerimi dayayıp, kitap okuyabilirim! Çok teşekkür ederim! :))

      Sil
  13. İnanamıyorum sana arkadaşım tasarım harikası olmuş bu masa o kafes telini oraya monte etmek de neyin nesi nasıl güzel bir hava katmış o el yapımı duvarın önünde nasıl şık ustalık diyorsun ne zaman çıraktın ki her biri ayrı ustalık çıkardığın işlerin of tasarımların keşfedilsin de bi gün bi yerde marka olarak karşıma çık emi.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dilekler bunlar, ağzından bal damlıyor resmen! :) Okuması bile ayrı mutluluk veriyor insana... Çok teşekkür ederim! Sevgiler kocaman.

      Sil
  14. Ersin ellerine sağlık, her yaptığın mükemmel bu da bir ayrı güzel olmuş.. Ve masa altı kitaplığı fikrine de bayıldım :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülcan, hoş geldin. Çok teşekkür ederim! :)

      Sil
  15. Ersin bayıldım ya, bayıldım bayıldım..ne diyordu biz Fransızlar: oh la la!!!:))
    Biliyor musun, ben arkadaki kitaplık kısmını demir sandım, yani boya işi başarılı olmuş, metal etkisi vermiş..
    Benim 2 ağabeyim de hırdavatçı, bu konularda usta ötesiler, eşim ise bizim ailenin deyimiyle "tam bir salon beyefendisi", hayatında eline ne matkap, ne çekiç almış, onun bildiği anca kitap, kalem, eski Amerikan arabaları direksiyonları ve mikrofon (yo yo, şarkıcı değil kendisi, Fransızca rehberi:)))

    Ama son birkaç yıldır adamın içine bir "Mösyö Bricolage (brikolaj)" diyoruz kendisine, yani işte bu craft çı gibi birşey Fransa'da:)) neler yapıyor bir bilsen..son zamanlarda iyice azıttı, kendine atölye bakıyor:))) Şimdi bunları neden anlattım? Masanı çok beğendi, seni çok tebrik ediyor, birazdan bloğu okuyacakmış:)

    Ellerine sağlık Ersin, öpüyoruz çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ayşe, nasıl nasıl mutlu oldum beğenmene-beğenmenize ki anlatamam. :)
      Arka kısım form olarak metale uygun olduğu için, öyle görünmüş olabilir. Ki bunu duymak çok güzel! :)

      Nasıl hoş bir tabirdir o, "Mösyö Bricolage" ahah çok sevdim! :)
      Şimdi çok yönlü oldu desene, hem salon beyefendisi hemde Mösyo Bricolage. :)
      Neler yaptığını ise çok merak ettiğimi söyleyebilirim. Belki kendisi de bir blog açar? Bizde takip ederiz. :)

      Bende size çok teşekkür ediyor, sevgilerimi gönderiyor ve öpüyorum! :)

      Sil
  16. biz buna sözün bittiği yer diyoruz :) şahane şahane . ben bu posttu bir on kere daha okurum .bilgisayar başına geçtiçe bakarım. iç çekinmekle yetinirim.:d sırada ne var acaba büyük merak konusu ersin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırada ne olsun istersin? :) Çok teşekkür ederim Zişan'cım.

      Sil
  17. Ersin sen ne yapmışsın böyle ya! Biiir tasarım harikası, biiir ince zevk ürünü, biiir sebat ve çalışkanlık hediyesi :) İlk fotoğrafta ben de Ayşe'nin dediği gibi metal sandım arka kısmı. Üst tablasının rengi de çok güzel olmuş iyi ki vernik atmamışsın. Çekmeceyi telle kaplamak, bakıra boyamak, arkayı ayaklı yerine katlı kitaplık formunda yapmak... Bunları düşünmek tasarlamak bile ayrı bir meziyet. Sen ileride bu işi kesinlikle yap, bu masa da senin ürün skalanın sabit modellerinden olsun. Bak çok satar, ben de ilk müşterilerinden olurum benden söylemesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi cevap yapabilmem için, hemen gökten yere inmem gerek! Çünkü klavyem kablosuz değil ve uçtuğum yerden bu güzellikleri yanıtlayamam. :)
      Monica, metalmış gibi görünmesine çok sevindim, form olarak metale daha uygun zaten. Benim ki biraz imkansızlıktan biraz da, daha fazla bekleyemeyişimden.(bir başka demir doğrama ustasını, bulmayı bekleyemedim mesela)

      İleri de bu işin içinde olmayı bende çok istiyorum! İlk müşterim sen olacaksan, bu daha da hızlanabilir. :)

      Sil
  18. Ersin yine ben :) Şaşkınlıktan fotoğraflara bakar bakmaz daktiloyu da çok merak ettiğimi ilk yorumda yazmayı unutmuşum. Daktilo postu da tez elden gelsin de merakımız giderilsin diye bekliyor olacağım. Sevgiler, öpücükler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam tamam, bende o iş. Bende çok yolladım en güzel sevgilerimi... :)) Öpücükler!

      Sil
  19. Ya şimdi şu kadar emeğin üstüne edilecek iki çift de söz çok kuru kalıyor Ersin.İnan bu defa beğenimin boyutlarını ifade edecek kelime bulamıyorum.o nasıl bir emek nasıl güzel bir masa öyle.Ve arkadaki detay müthiş.Rengi desen,yatak ile duvar ile uyumu off çok fazla.Ustalık eserim diyorsun ama ben eminim çıta her gün yükseliyor daha ne eserler çıkar senin elinden.Ay bak yazacak bir şey kalmadı tıkandım resmen.Müthişsin ,harikasın Ersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu güzel yorumu nasıl yanıtlasam az sanki...

      Sevgili Bahar, gerçekten çok teşekkür ederim! Emek demek her şeyi özetliyor sanki. :)

      Tekrar çokk sağ ol! Sevgiler...

      Sil
  20. Ersin; enerjine, öğrenmeye karşı olan ilgine, yeteneğine hayranım. Maşallah sana :)
    2 yıl önce aynı şekilde (yani torna ayaklı) çalışma masamı eşim ve ben yaptık. Üst tablasını sadece hazır aldım. El emeği olan herşey gibi bunu kullanmakta eminim sana mutluluk verecektir. Ellerine sağlık!



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ettim şimdi o masayı ben, benimde daha başkası hiç içimden gelmiyor biliyor musun? El emeği olan, hikayesi olan her şeyi çok seviyorum! :)

      Çok teşekkür ederim!

      Sil
  21. Harika olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  22. bir Ersin Doğan imzalı şaheser olmuş bu:) sahiden yoktan var etmek diye buna denir işte.. bence sen artık hazır satılan hiçbir şeyi de beğenmiyorsundur:)
    vallahi bayıldım..
    daktilonun hikayesi de başka posta kalsın diyince döndüm bir daha baktım:) sabırsızlıkla bekliyorum:)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olay şu ki, beğendiklerim elbette var ancak onlar fiyat olarak çok uçuk ne yazık ki...
      Gerçi -kendin yap- olayının hazzı hiç bir şeyle yadsınamayacak derecede güzel. :)
      Çok teşekkür ederim, güzel sözlerin için! :) Eksik olma...

      Sil
  23. Ustalık işleri mi demiştin? ;)) seni bu işlerde önce master sonra da doktora yapmış kabul ediyorum. Çok şık ve işlevsel... Hem geometrik sert açılar yapıyor, hem yumuşacık hatlı ayakları var... Boya ile hem metal görüntüsü almış hem de ağacın damarlarının ince geçişleri gözükmekte... Kısacası hem kafa tutuyor hem de süzülüyor;) Sen nasıl bir çocuksun yaaaa:) yine ayakta alkışlıyorum. Sevgiler güzel can.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geometrik sert açılar, kısaca maskulenlik gerçekten sevdiğim detayların büyük kısmını kapsıyor. Masa tam benlik! -kısaca- :))

      Çok mutlu ettin beni, yine güzel yorumlarınla. Tekrar iyi ki doğdun, severim seni ben! :)

      Sil
  24. Ersin bu masa bir harika!! Sen bakmaya doyamadığım işler çıkarıyorsun, yeteneğine, zevkine ve becerine hayranım arkadaşım. İnşallah daha nicelerini yaparsın ve emeklerinin karşılığını alırsın. Daktiloyu aldım listeye bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve'cim, hoş geldin daha sık gel, ol buralarda! :) Güzel temennilerin içinde, yorumların içinde çok teşekkür ederim. Sevgilerimi yolladım sana. :)

      Sil
  25. Ersincim harikulade olmuş...Tam bir ustalık işi..artık bu işlerde sana çırak diyemeyeceğim...Profesyonellere taş çıkartıyorsun....Ayrıca yerine de çok yakışmış..Duvarıyla masasıyla bütünleşmiş...Emeğine sağlık...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güliz ablacımm, haklısın yerine gerçekten yakıştı. Aslında tesadüf değildi. Ama sonuç tamda hayallerim gibiydi...

      Çok teşekkür ederim, sevgiler! :)

      Sil
  26. Post-ustalık dönemi, ustalık bitmiş, bir sonraki aşama, işte böyle bir ismi olsa gerek:)
    Ev yapımı yoğurt, ev yapımı reçel derken ev yapımı konusunda ufkum genişledi:)
    Ellerine sağlık, keyifle, içine sine sine kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Post-ustalık" Ne hoş bir yafta bu! Çok sevdim inan. :)
      Şuan çok içimde biliyor musun? Fotoğraflarına bakıyorum, özlem ile... Komik miyim ne?

      Çok teşekkür ederim. Sevgiler.

      Sil
  27. Ellerine sağlık, bayıldım :) Ben de mutfağa masa yapmak istiyorum buna benzer ama cesaret edemiyordum. Şimdi görünce cesaretlendim, gerekli planları yapıp işe koyulmak gerek hemen. Çok teşekkürler güzel anlatımın için de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra hoş geldin! Harika bir fikir, kesin biran önce başlamalısın. Bitince ki keyif çok güzel oluyor. :) Sevgiler!

      Sil
  28. Harikasın yaratıcılık bu olsa gerek , ne güzel işlevi çok bir masa . 😊 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim! :)) Çok sevindim beğenmene!

      Sil
  29. yine imzanı atmışsın sevgili ersin.bravo! çok beğendim.hem özgün hem şık yine.güle güle kullan diyorum. bakalım daktilonun hikayesi nasıl.merakla bekliyor olacağım..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende özgün eşyaları çok seviyorum. Çok özel oluyor benim için. :)

      Teşekkür ederim çok!

      Sil
  30. Tabii ki bayıldım bayıldım bayıldım.:) Yorumları okudum da çok bir şey kalmamış bana zaten söyleyecek. Ürettiklerin konusunda blogunu ilk kesfettiğim gün de aynı şeyleri düşünüyordum bugün de aynısını. Bundan sonrası ancak yürüdüğün güzel yolu izlemenin sevinci olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Nilgün, nasıl güzel sözler bunlar. Evet ilk açtığımdan beri, güzel sözlerin ile içimi açmayı hep başardın! :)

      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  31. ersin,
    benden önceki yorumlarda yazan herbirşeyi ben de düşündüm yeniden yazmayayım,ama aklındadır senin içinden tekrar et.
    şahane üretimlerin ve gözün var,eline sağlık.seni izlemeye bayılıyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım ben, hepsini... :)
      Çok teşekkür ederim bende her biri için, tekrardan. :)

      Sevgiler çok!

      Sil
  32. Bir numara bir iş daha...şahane :)))

    YanıtlaSil
  33. Yaaaa Ersin, gel biraz bizim eve de yap hep kendine olmaz ki :))) Hem bitmiştir artık senin evde yapılcak bişi kalmamıştır :) Her şey on numara beş yıldız (alkışşşş)

    Balköpüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah sıraya girmen gerek Merve'cim. :)) Şaka bir yana... Çok teşekkür ederim! Eksik olma. :))

      Sil
  34. Ayyy Ersin düşündüm de allahtan benim eve lazım değil çalışma masası, bu kadar zahmete katlanabilir miydim bilmiyorum. Benim çalışma masam sadece değişiklik olması açısından bir boyansın ister belki. Annemle babam üniversite mezuniyet hediyesi almışlardı bana bir çalışma masası şu nostaljik modellerden, rahmetli babaanneciğim de çok güzel deri kayışlı bir sandalye almıştı bana. En kıymetlilerimdir onlar benim.
    Senin masa şahane olmuş. O tombik ayaklara bayılıyorum. Bir yerde gördüm yeni, böyle biraz daha dar ayaklardan şömin kenarına şamdan yapmışlardı boyayıp, aklıma sen geldin. Ellerine sağlık yine döktürmüşsün valla.
    Arkasındaki raf sistemi de çok yaratıcı ve akıllıca. Boyası da kanımca çok güzel. Güle güle kullan. Yalnız söylemeden edemeyeceğim o daktiloya bayıldım. Krom rengi mi o? Onu da mı sen boyadın? Ben de boyayabilir miyim acep? Gerçek mi? Bir daktilo manyağı olarak itiraf ediyorum masadan önce daktiloya baktım inceledim:):)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tuğba,

      O masanın ve sandalyelerinin güzelliğini düşünemiyorum cidden. Eminim her bir detayı çok özenlidir. :)
      Tombik torna ayakları da gördüğün gibi oldu desen? Hem ben geldim hemde gördüğünü az çok yaptım.
      Daktilo bakır rengi, ben boyadım! :)) Bana da çok güzel gelirler, çok teşekkür ederim!

      Sevgilerimle. :))

      Sil
  35. "Komşu dur bir önce kitap çıksın" :) :)

    YanıtlaSil
  36. Yeni buldum blogu bayıldım tüm postlara baktım, ilk önce sizi bayan sandım valla pes nasıl yani oldum . Çok zevkli bir okadar yeteneklisiniz . Takibe aldım. Takaibe takip demiyorum :)
    Hakkında kısmı bulamadım tüm sayfaları bir çırpıta geçtiğimden ne iş yaptığınızı bilmiyoum. Mimaraınız sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yıldız hoş geldin! :)

      Bende seni aldım takibe, beğenmene de sevindim. Sevgilerimi yolladım çok!
      Eksik olma...

      Sil
  37. inanılmaz güzel olmuş! blogunuzu yeni keşfettim, tüm postları okuyasım geldi:) Ben biraz dolaşayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz bir dolaşın, geçerken uğrarsınız yine. :))

      Sil
  38. wavvv süper. ellerinize sağlık .tam bizlik bir blok

    YanıtlaSil
  39. ersinciğim buradan da instagramdan da gördüm ve çok beğendim. çok güzel işler yapmaya devam ediyorsun çocuk. bir haftadır, datça da bahar havası, bende temizlik sevdası, uğrayıp hiç kimseye yorum yazamadım. ama hep izlemekteyim seni. annenin de ellerine sağlık battaniye ve yastık çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşen ablacığım sağ ol. :) Annem eksik olmasın, gözlerimizi coşturuyor emekleri ile. :)
      Yine gel sen, sevgiler!

      Sil
  40. her türlü ahşaba hasta olan benim aklım kaldı masanızda. Ellerinize sağlık))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bende çok seviyorum kendilerini. :))

      Sil
  41. ellerine sağlık süper çok beğendimmm

    YanıtlaSil
  42. Çok güzel olmuş...
    İyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  43. Çok başarılı olmuş tebrikler.👍👍👍

    YanıtlaSil
  44. bayıldımmm, gerçekten çok güzel olmuşşş

    YanıtlaSil
  45. ne kadara mal oldu malzeme listeni yazar mısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahşaplar bauhaustandı, şuan tam olarak fiyatlarını hatırlamıyorum. Büyük ihtimalle de değişmiştir. Ancak genel olarak, çok uyguna geldiği kesin.

      Sil
  46. Merhaba, ellerinize sağlık. Çok ilham verici ve muhteşem olmuş! Fiyatlardan çok, acaba kaç cm lik hangi malzemeleri kullandığınızı yazar mısınız? :) Şimdiden teşekkürler! Serra Köker

    YanıtlaSil
  47. Kullandığınız antik eskitme boyasının markasını paylaşabilir misiniz? uzun zamandır bu işlevi karşılayabilecek bir boya arıyordum iyi ki bloga denk gelmişim gerçekten harika işler çıkarıyorsunuz tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Cadence Antik Eskitme yazınca çıkıyor. Kızıl ve kahve vs var. Benim Kahverengiydi. :)

      Sil

Ifyouwanttobeall. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Translate

Follow by Email

© 2011 IFYOUWANTTOBEALL - ERSİN DOĞAN , AllRightsReserved | Designed by ScreenWritersArena

Distributed by: free blogger templates 3d free download blog templates xml | lifehacker best vpn best vpn hong kong